Müügi, B2B müügi, teeninduse, telefonisuhtluse konsultatsioon

KONSULTATSIOON

Kliendid

  • Seesam Insurance AS (2011-2016 kahjukäsitluse assistentide ja käsitlejate kõnede ja kohtumiste analüüs, koolitused ja personaalne tagasiside; suurkliendihaldurite ja assistentide koolitused müügi ja teeninduse teemadel),
  • JCDecaux Eesti OÜ (2010-2016 müügi- ja teenindusmeeskonna arendamine, müügijuhtimise ja süsteemi uuendamine)
  • Milano EXPO Eesti meeskond (2014-2015 Eesti paviljoni teeninduskontseptsiooni loomine, teenindusmeeskonna värbamine ja ettevalmistus),
  • Politsei- ja Piirivalveamet (2013 ja 2014 infotelefoni töötajate koolitus, personaalne kõnede analüüs ja tagasiside),
  • Emajõe Veevärk AS (2012-2013 teeninduse, sh telefoniteeninduse kvaliteedi parendamine, ettevalmistus kliendilepingute uuendamiseks)
  • Eesti Post/Omniva (2013 ja 2014 klienditeeninduskeskuse telefonisuhtluse parandamine – kõnede analüüs ja koolitused)
  • Sky Media/Raadioreklaami OÜ müügimeeskonna koolitus ja konsultatsioon 2016 -k.a.